отдавна замина за варна, ама разбрах че двигателя нещо взел да бута маслото.
Известие
Collapse
No announcement yet.
ремонти и срещи
Collapse
X
-
Тия дни се позаиграх малко и си сложих газов инжекцион на возилото. Имаше малко перипетии около дюзите, но с мислене и жокер от приятел се осъзнаваш бързо. Просто така бяха направили, че режеш не сигналния, а плюсовия кабел на дюзите.
Газовите дюзи май са някакви реплики, но се държат добре. Единственият им кусур е, че като заработиха реших че се разтропаха биелните лагери.
Резултатът:
Колата върви като пощуряла, но така си беше и със старата газова. Обаче моторът е много по-тих и еластичен.
Разходът:
Отиване и връщане до Кюстендил с двадесет километра градско, с юркане по баирите за 148 км изгори 11.76 литра газ. Или грубо 8/100.
Разликата е фрапираща, защото с обикновената ми гореше 12/100 при такъв режим на каране, та да не кажа и повече. Ама кеф цена няма.
Голеееми благодарности на Тедо, който се зае с фините настройки, защото вече бях пощръклял.
Скоро и снимков материал!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Пак в лайната!
Днеска, както си карах по магистралата на 6000 оборота видях, че температурата наближава към 95. До вчера държеше на магистрално каране със 150-170 с часове, а днеска.... Май пак се осра някоя гарнитура на глава. Маслото е чисто, но излизат някакви мехурчета, а беше изхвърлила около литър антифриз. Та сега приемам всякакво хокане и залози.
Лявата или дясната глава?На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеДнеска, както си карах по магистралата на 6000 оборота видях, че температурата наближава към 95. До вчера държеше на магистрално каране със 150-170 с часове, а днеска.... Май пак се осра някоя гарнитура на глава. Маслото е чисто, но излизат някакви мехурчета, а беше изхвърлила около литър антифриз. Та сега приемам всякакво хокане и залози.
Лявата или дясната глава?
Comment
-
Чичко Иво, ма ти си обичаш страдавието, обичаш всяко нещо да го правиш по няколко пъти.
Понеже знам, че си си инжекцион от 1.4 на мотор 1.7, та я да питам, ти спокойно като го сложи, интересува ли се авансите на двата мотора във високи обороти еднакви ли са ?Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
След като са с еднакви разпределителни валове, то е логично и предварението да е еднакво.
Но това е безсмислено, защото на 1.7 предварението зависи от това ти как ще го сложиш и фантазиите на вакуумния регулатор на делкото.
Нямат нищо общо.
По-скоро е от бедна смес във високите на газ. Преди два дена минах около 800 км, с по-малко от 70 литра газ. При положение, че на магистралата съм карал с 150-170-180.
Ама то при мене никога не става лесно!ЯНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеСлед като са с еднакви разпределителни валове, то е логично и предварението да е еднакво.
Но това е безсмислено, защото на 1.7 предварението зависи от това ти как ще го сложиш и фантазиите на вакуумния регулатор на делкото.
Нямат нищо общо.
По-скоро е от бедна смес във високите на газ. Преди два дена минах около 800 км, с по-малко от 70 литра газ. При положение, че на магистралата съм карал с 150-170-180.
Ама то при мене никога не става лесно!ЯLast edited by Bobi_33; d.m.y г., 19:06.
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеАбе тия нямаха ли детонационен дачик? Моята 16V имаше и почваше да звънти, но по спомен не беше вързан към централата - поне аз не го виждах навремето на схемата
Нито един инжекцион монтиран в 33 няма детонационен датчик. Дори при 145/6 боксерите също нямат детонационни датчици
---------- Post added at 16:08 ---------- Previous post was at 16:06 ----------
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеИмат на всяка глава.
Това дето е на първа глава е датчик за температура, при прегряване, за лампата.
---------- Post added at 16:09 ---------- Previous post was at 16:08 ----------
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеСлед като са с еднакви разпределителни валове, то е логично и предварението да е еднакво.
Но това е безсмислено, защото на 1.7 предварението зависи от това ти как ще го сложиш и фантазиите на вакуумния регулатор на делкото.
Нямат нищо общо.
По-скоро е от бедна смес във високите на газ. Преди два дена минах около 800 км, с по-малко от 70 литра газ. При положение, че на магистралата съм карал с 150-170-180.
Ама то при мене никога не става лесно!ЯLast edited by Bobi_33; d.m.y г., 19:12.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
А аз си мислех, че е детонационен. Поне някой разбирач ме беше заблудил.
Иначе не мисля, че различията в предварението са по-големи, отколкото са в самите допуски на тъпия инжекцион от 1.7.
Грешката си е изцяло моя и ще бъде коригирана.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment