Известие

Collapse
No announcement yet.

ремонти и срещи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • отдавна замина за варна, ама разбрах че двигателя нещо взел да бута маслото.
    точка

    Comment


    • То това не е много хубава работа ама както се случи ....

      Comment


      • Тия дни се позаиграх малко и си сложих газов инжекцион на возилото. Имаше малко перипетии около дюзите, но с мислене и жокер от приятел се осъзнаваш бързо. Просто така бяха направили, че режеш не сигналния, а плюсовия кабел на дюзите.
        Газовите дюзи май са някакви реплики, но се държат добре. Единственият им кусур е, че като заработиха реших че се разтропаха биелните лагери.
        Резултатът:
        Колата върви като пощуряла, но така си беше и със старата газова. Обаче моторът е много по-тих и еластичен.
        Разходът:
        Отиване и връщане до Кюстендил с двадесет километра градско, с юркане по баирите за 148 км изгори 11.76 литра газ. Или грубо 8/100.
        Разликата е фрапираща, защото с обикновената ми гореше 12/100 при такъв режим на каране, та да не кажа и повече. Ама кеф цена няма.
        Голеееми благодарности на Тедо, който се зае с фините настройки, защото вече бях пощръклял.
        Скоро и снимков материал!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • Здравейте, какво трябва да се смени за да може двигател 1.6 боксер от 145 да се сложи в 33 на мястото на 1.7 8 клапанов боксер.
          ALFA ROMEO 33 1.7 IE с климатикsigpic

          Comment


          • Пак в лайната!

            Днеска, както си карах по магистралата на 6000 оборота видях, че температурата наближава към 95. До вчера държеше на магистрално каране със 150-170 с часове, а днеска.... Май пак се осра някоя гарнитура на глава. Маслото е чисто, но излизат някакви мехурчета, а беше изхвърлила около литър антифриз. Та сега приемам всякакво хокане и залози.
            Лявата или дясната глава?
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Днеска, както си карах по магистралата на 6000 оборота видях, че температурата наближава към 95. До вчера държеше на магистрално каране със 150-170 с часове, а днеска.... Май пак се осра някоя гарнитура на глава. Маслото е чисто, но излизат някакви мехурчета, а беше изхвърлила около литър антифриз. Та сега приемам всякакво хокане и залози.
              Лявата или дясната глава?
              какъв е коефициентът лявата, че е по-гадна за ремонт ако си 16V

              Comment


              • Скоро сменявах дясната. 8В е.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • Чичко Иво, ма ти си обичаш страдавието, обичаш всяко нещо да го правиш по няколко пъти.

                  Понеже знам, че си си инжекцион от 1.4 на мотор 1.7, та я да питам, ти спокойно като го сложи, интересува ли се авансите на двата мотора във високи обороти еднакви ли са ?
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • След като са с еднакви разпределителни валове, то е логично и предварението да е еднакво.
                    Но това е безсмислено, защото на 1.7 предварението зависи от това ти как ще го сложиш и фантазиите на вакуумния регулатор на делкото.
                    Нямат нищо общо.
                    По-скоро е от бедна смес във високите на газ. Преди два дена минах около 800 км, с по-малко от 70 литра газ. При положение, че на магистралата съм карал с 150-170-180.
                    Ама то при мене никога не става лесно!Я
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      След като са с еднакви разпределителни валове, то е логично и предварението да е еднакво.
                      Но това е безсмислено, защото на 1.7 предварението зависи от това ти как ще го сложиш и фантазиите на вакуумния регулатор на делкото.
                      Нямат нищо общо.
                      По-скоро е от бедна смес във високите на газ. Преди два дена минах около 800 км, с по-малко от 70 литра газ. При положение, че на магистралата съм карал с 150-170-180.
                      Ама то при мене никога не става лесно!Я
                      Абе тия нямаха ли детонационен дачик? Моята 16V имаше и почваше да звънти, но по спомен не беше вързан към централата - поне аз не го виждах навремето на схемата
                      Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 19:06.

                      Comment


                      • Имат на всяка глава.
                        Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 19:08.
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          Абе тия нямаха ли детонационен дачик? Моята 16V имаше и почваше да звънти, но по спомен не беше вързан към централата - поне аз не го виждах навремето на схемата

                          Нито един инжекцион монтиран в 33 няма детонационен датчик. Дори при 145/6 боксерите също нямат детонационни датчици

                          ---------- Post added at 16:08 ---------- Previous post was at 16:06 ----------

                          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          Имат на всяка глава.
                          Чичко Иво, полудяваш вече. На 33 не се слага детонацинен датчик.

                          Това дето е на първа глава е датчик за температура, при прегряване, за лампата.

                          ---------- Post added at 16:09 ---------- Previous post was at 16:08 ----------

                          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          След като са с еднакви разпределителни валове, то е логично и предварението да е еднакво.
                          Но това е безсмислено, защото на 1.7 предварението зависи от това ти как ще го сложиш и фантазиите на вакуумния регулатор на делкото.
                          Нямат нищо общо.
                          По-скоро е от бедна смес във високите на газ. Преди два дена минах около 800 км, с по-малко от 70 литра газ. При положение, че на магистралата съм карал с 150-170-180.
                          Ама то при мене никога не става лесно!Я
                          Това, че валовете са еднакви, нищо не значе. Аванса на всеки мотор се прави не само според валовете, а и според кубатурата на мотора, теглото на карантиите, според хода, според диаметъра на цилиндъра и куп други неща.
                          Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 19:12.
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • за детонационния сензор си прав. Навремето в италсервиз мислеха, че е такъв и аз съм го попил. А винаги съм се чудел навремето защо централата няма такъв вход

                            Comment


                            • А аз си мислех, че е детонационен. Поне някой разбирач ме беше заблудил.
                              Иначе не мисля, че различията в предварението са по-големи, отколкото са в самите допуски на тъпия инжекцион от 1.7.
                              Грешката си е изцяло моя и ще бъде коригирана.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • Съединителя на 145 1.6 става на 33. 1.7 16... Или имаше разлика
                                Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                                Comment

                                Working...
                                X